Sarp Özdoğan tarafından yazılan gönderiler
-
-
ben diyeyim mi seneye adam az bırakmaya çalışacaklar yani 2020 az üstü olur 2021 altı olur çünkü seneye sistem değişme ihtimali fazla gidişat onu gösteriyor
Zor olması daha iyi.
-
Harici İçerik youtu.beDış kaynaklardan gömülen içerik, izniniz olmadan görüntülenmeyecektir.Harici içeriğin etkinleştirilmesi yoluyla, kişisel verilerin üçüncü şahıs platformlarına aktarılabileceğini kabul edersiniz. Gizlilik politikamızda bununla ilgili daha fazla bilgi verdik.
Nice yaşlara kardeşi
Hahah çok iyi Saolun hepiniz.
-
saolun eksik olmayın ❤
-
Yapma yaw deliye hergün bayram biz delimiyiz
Akıl mı bıraktılar adamda 😂
-
14 Şubat ne yaw sevgiler günü sevgi bir omurdur
Bayram da kutlamayalım o zaman bize her gün bayram 😂
-
Dengelemek için geçen seneden zor sorabilirler Tyt ve Ayt yi.
-
Supra ve GT-R İkisi de Getrag şanzımana sahipti diye biliyorum. Ya da R32-33 Getrag - 34 - 35 Nissan'ın kendi şanzımanı ya da tam tersi.
Biz Passat higlana devam edelim :'D
Getrag 223 şanzıman ikisi de. Fakat Nissan (stok) 354 N/m torku 4400 devirde . Maks beygir gücünü de 6800 rpm devirde alırken , Supra (stok) 441 N/m lik torku 4800rpm devirde , Maks beygir gücünü 5600rpm devirde alıyor. Fark burda
-
Zevkler ve renkler. Supra ile GT-R çok farklı araçlar. Bugün bile RB ve JZ yüklemek arasında utopik maliyet farklılıkları var.
Touring ve Sports car, iki terim arasındaki farklılık = GT-R ve Supra.
GT-R size lüks, konfor veren bir araç değil. Tipleri de öyle pek kaslı-sportif değildi (R34 hariç). Yumurta tipli bir otomobil fakat tam bir competition canavarı. Yani bir silah gibi. Görüntü değil amaç. Viraj düzlük farketmez her zaman hızlı gitmek için.
Supra'nın tanımı bana göre düzlük. Boş yollarda keyif çıkartılabilecek bir makine. Bu iki terimi fabrikadan ilk çıktığı gibi oynanmamış iki Japon aracı için yapıyorum.
Yükleme kısmına gelirsek.
A80 olsun 900hp.
GT-R olsun 600-650hp.
R32-33-34 her zaman kazanacaktır. Çünkü bunun için yapılmıştır. Şehir içinde kullanılabilir bir tur aracıdır o. Herşey yüksek beygir gücü değil. Büyük bir mühendislik var temelinde.
Maddi kısıma gelirsek.
650 hp bir RB makinesi yüklemek demek, Yaklaşık azımsanmayacak kadar kuvvetli 2 tane JZ makinesi fiyatına denk gelir. RB ler çok uçuk.
Bilgilerde bir yanlışlık varsa düzeltin tam hakim değilim bu konuya. Ben aslen Ford kullanıcısıyım (2.0 ST) :D
Klasman farkı doğrudur. Şu twitterda ki " who is the real JDM legend ? " anketine ithafen yazdım. 2jz nin kırılmaz motoru beni hep cezbetmiştir. Fakat supra gerçekten boş bir kasa. Gtr ın aerodinamisi ve downforce u çok daha iyi supradan. Nurburgring gibi bir pistte dolu bir Mk4 ile dolu R32 V-spec kapışacak olsa Nissan alır.
Ama supra dediğiniz gibi düz yolda affetmez gibi. Şanzıman oranları çok iyi. O zamanın teknolojisiyle o ivmelenmeyi yakalamak gerçekten büyük başarı.
Bende de 2.0 Sky-g motor Mazda 6 var. Karda buzda 1000 beygir
-
Sağdan direksiyon olması sebebiyle zaten bizim ülkemize ithal edilmezdi. Datsun'da soldan direksiyon hiçbir zaman üretmedi bunları.
Yarışlarda Calsonic GT-R - Sapphire Cosworh'un saltanatını yıktı.
V-Spec - V-Spec 2, Nismo versiyonları var.
R34 de de olan N1 ve N2 bloklu RB.
R32 çok başarılıydı. Ama R33 tekmeyi basar.
R33 - R34 ile aynı gibidir aslında. Kaporta farkı var.
Ama R34 de R33ü duman eder.
Bu 3 versiyon araba aslında temeli aynı ama ufak farklılıklarla çok başarılı olmuş bir model. Günümüzde R35 ile devam ediyor ama hiçbir alanda eski saltanatı kalmamıştır ''DATSUN'' sağolsun.
Malesef öyle. Emisyon ,egzoz kuralları ,yakıt ekonomisi vs. öne çıktığı için japonlar da el çekti bu efsanevi makinelerden..
Fakat JDM Legend'ın R32 olduğu konusunda size katılmıyorum. MK4 2jz Supra favorimdir.
-
Harici İçerik www.youtube.comDış kaynaklardan gömülen içerik, izniniz olmadan görüntülenmeyecektir.Harici içeriğin etkinleştirilmesi yoluyla, kişisel verilerin üçüncü şahıs platformlarına aktarılabileceğini kabul edersiniz. Gizlilik politikamızda bununla ilgili daha fazla bilgi verdik.
Namı değer Skyline dır kendisi. Sürüş dağılımı atessa e-ts pro ile yapılıyordu ve önceki modeline göre yenilenen şasesi ile hem daha iyi soğutma ve downforce elde edildi. Bu teknolojiler sayesinde 1999-2000 yılları arası üretilen bir otomobil 22 23 yıl sonrasının teknolojisiyle üretilen araçlardan daha dengeli ve stabil hale geldi. Bunun bir spor modeli de var v-spec diye geçiyor. Daha fazla downforce elde edebilmek için tarihte ilk karbon arka difüzör ve aktif lsd kullanılmıştır.
Sağdan direksiyon olması sebebi ile Amerikan pazarına girememesi ve Türkiye'de kimsenin bu aracı ithal etmemesi sebebiyle hem ülkemizde hem de dünyada çok değerli ve nadir bir araçtır. Umarım gelecekte gümrük kanunları güncellenir ve bu mühendislik harikası aracı yollarmızda görebiliriz.
-
Özet// Mart ayına "genel" olarak bakacaksak Aralık ayından daha soğuk olacak gibi duruyor. 22 Şubattan itibaren üst seviyedeki pattern değişimi , önceki başlıkta belirttiğim gibi Avrupayı sıcak, ülkemizi de soğuk konumda bırakabilir. Mart ayının ilk yarısına kadar devam edebilir bu durum. Sistemin şiddeti , nereyi etkileyeceği , neye benzeyeceği hakkında soru sormayınız. Henüz netleşmedi bu soruların cevapları. Hep birlikte takip edeceğiz. Ülkemiz kıyılarını etkileyebilecek potansiyelde bir sistemin gelmesi şubat son haftasını bulabilir..
Nasıl mı anladım ? Şöyle :
Bu bir AAM (Atmosferik Açısal Momentum) çerçevesinden bakılarak harmanlanmış "uzun vade" analizidir..
Önümüzdeki süreçte Sezonun en büyük pozitif Doğu Asya Dağ Torku görülebilir..Yani, muhtemelen büyük bir toparlanma göreceğiz. Bu yüzden dünyadaki en büyük dağ sıralarından bazılarına (Himalayalar, Moğol dağları ve Tibet platosu) inmesi muhtemel büyük bir +MSLP (ortalama deniz seviyesi basıncı) görülebilir . Aynı zamanda Tork olayı, Grönland alçağının derinleşmesine neden olacak. ortaya çıkan gradyan, İlerleyen bir Rus / İskandinav blokajı oluşturabilir. Buna bağlı olarak Kuzey Amerika'nın batısında meydana gelecek büyük dalgalanma Avrasya'ya büyük bir itici güç verebilir.
Bu dalgalanmayı yaratan açısal momentumdur.. Bu durum rastgele gerçekleşmiyor.. tamamen açısal momentum bütçesinin bir parçasıdır..
-
Eren kullanma onları içinde ne olduğunu bilmiyoruz
Az onca sohbet e attığım videoyu izle
Ah be efenim daha 16 yasında kardesıöızsın o gencecik vücuduna alma sakın onları etme eyleme
Çok ağır spor yapılmıyorsa (olimpiyatlara hazırlanmak gibi) fermante protein, bcaa ,kreatin, gainer gibi ürünler organları yorabilir zararı görülür. Ancak Cla, L'arginine , L'carnitine kurutulmuş et gibi gıdalar takviye gıda olarak (spor yapılmasa bile) kullanılabilir "takviye gıda" olarak. Kalp ve diğer organların sağlığı açısından da doktorlar öneriyir zaten bu supplementlerden.
Aslında yemek yapmaya zamanı olan birinin bunlara da ihtiyacı yok. Flitre kahve , yoğurt-,süt,maden suyu, beyaz-kırmızı etten de karşılanıyor bunlar.
-
The content cannot be displayed because it is no longer available. -
Yahu zıpzıp taktın mjo'ya. Mjo bazen olur hiç bir etki yapmaz. Şubat ilk yarı zaten bir şey yok. Böyle vurkac sistemler gelir geçer. Son 10 günü ise efsane potansiyeli var. Ama zaman ne gösterir bilinmez. Onun için millete boşuna olumsuzluk pompalama. Her zaman farklı bir veri ile gelip tahmin yapıyorsun. Tek veri ile tahmin olmaz. Aklına yaz artık.
Yılların yıpratmaya cesaret edemediği arkadaş. Zıpzıp ı ben bildim bileli hep aynı 😂