Daha Çok GösterZevkler ve renkler. Supra ile GT-R çok farklı araçlar. Bugün bile RB ve JZ yüklemek arasında utopik maliyet farklılıkları var.
Touring ve Sports car, iki terim arasındaki farklılık = GT-R ve Supra.
GT-R size lüks, konfor veren bir araç değil. Tipleri de öyle pek kaslı-sportif değildi (R34 hariç). Yumurta tipli bir otomobil fakat tam bir competition canavarı. Yani bir silah gibi. Görüntü değil amaç. Viraj düzlük farketmez her zaman hızlı gitmek için.
Supra'nın tanımı bana göre düzlük. Boş yollarda keyif çıkartılabilecek bir makine. Bu iki terimi fabrikadan ilk çıktığı gibi oynanmamış iki Japon aracı için yapıyorum.
Yükleme kısmına gelirsek.
A80 olsun 900hp.
GT-R olsun 600-650hp.
R32-33-34 her zaman kazanacaktır. Çünkü bunun için yapılmıştır. Şehir içinde kullanılabilir bir tur aracıdır o. Herşey yüksek beygir gücü değil. Büyük bir mühendislik var temelinde.
Maddi kısıma gelirsek.
650 hp bir RB makinesi yüklemek demek, Yaklaşık azımsanmayacak kadar kuvvetli 2 tane JZ makinesi fiyatına denk gelir. RB ler çok uçuk.
Bilgilerde bir yanlışlık varsa düzeltin tam hakim değilim bu konuya. Ben aslen Ford kullanıcısıyım (2.0 ST) :D
Klasman farkı doğrudur. Şu twitterda ki " who is the real JDM legend ? " anketine ithafen yazdım. 2jz nin kırılmaz motoru beni hep cezbetmiştir. Fakat supra gerçekten boş bir kasa. Gtr ın aerodinamisi ve downforce u çok daha iyi supradan. Nurburgring gibi bir pistte dolu bir Mk4 ile dolu R32 V-spec kapışacak olsa Nissan alır.
Ama supra dediğiniz gibi düz yolda affetmez gibi. Şanzıman oranları çok iyi. O zamanın teknolojisiyle o ivmelenmeyi yakalamak gerçekten büyük başarı.
Bende de 2.0 Sky-g motor Mazda 6 var. Karda buzda 1000 beygir