- Resmi Gönderi
Alınmaz Parana yazik
Yorum bırakmak için üye olmanız gerekir
Zaten hesabınız var mı? Oturum açın.
Şimdi giriş yapTopluluğumuzda yeni bir hesap için kaydolun. Bu kolay!
Yeni bir hesap oluşturAlınmaz Parana yazik
Alınmaz Parana yazik
Alacak olan da hava olsun diye alır bence yoksa alınmaz
Alınmaz Parana yazik
Paramız olsa alırdık yok ki alalım .
Audi Q8 2021 Fiyatı.
Audi Q8 2021 Fiyatı.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Olmaz ki böyle hayal kuramayız bile bu fiyatlarda
ÖTV iyiymis
Namı Değer Fakir Ferrarisi'
Peugeot RCZ
Harici İçerik www.youtube.comDış kaynaklardan gömülen içerik, izniniz olmadan görüntülenmeyecektir.Harici içeriğin etkinleştirilmesi yoluyla, kişisel verilerin üçüncü şahıs platformlarına aktarılabileceğini kabul edersiniz. Gizlilik politikamızda bununla ilgili daha fazla bilgi verdik.
Namı değer Skyline dır kendisi. Sürüş dağılımı atessa e-ts pro ile yapılıyordu ve önceki modeline göre yenilenen şasesi ile hem daha iyi soğutma ve downforce elde edildi. Bu teknolojiler sayesinde 1999-2000 yılları arası üretilen bir otomobil 22 23 yıl sonrasının teknolojisiyle üretilen araçlardan daha dengeli ve stabil hale geldi. Bunun bir spor modeli de var v-spec diye geçiyor. Daha fazla downforce elde edebilmek için tarihte ilk karbon arka difüzör ve aktif lsd kullanılmıştır.
Sağdan direksiyon olması sebebi ile Amerikan pazarına girememesi ve Türkiye'de kimsenin bu aracı ithal etmemesi sebebiyle hem ülkemizde hem de dünyada çok değerli ve nadir bir araçtır. Umarım gelecekte gümrük kanunları güncellenir ve bu mühendislik harikası aracı yollarmızda görebiliriz.
Namı değer Skyline dır kendisi. Sürüş dağılımı atessa e-ts pro ile yapılıyordu ve önceki modeline göre yenilenen şasesi ile hem daha iyi soğutma ve downforce elde edildi. Bu teknolojiler sayesinde 1999-2000 yılları arası üretilen bir otomobil 22 23 yıl sonrasının teknolojisiyle üretilen araçlardan daha dengeli ve stabil hale geldi. Bunun bir spor modeli de var v-spec diye geçiyor. Daha fazla downforce elde edebilmek için tarihte ilk karbon arka difüzör ve aktif lsd kullanılmıştır.
Sağdan direksiyon olması sebebi ile Amerikan pazarına girememesi ve Türkiye'de kimsenin bu aracı ithal etmemesi sebebiyle hem ülkemizde hem de dünyada çok değerli ve nadir bir araçtır. Umarım gelecekte gümrük kanunları güncellenir ve bu mühendislik harikası aracı yollarmızda görebiliriz.
Sağdan direksiyon olması sebebiyle zaten bizim ülkemize ithal edilmezdi. Datsun'da soldan direksiyon hiçbir zaman üretmedi bunları.
Yarışlarda Calsonic GT-R - Sapphire Cosworh'un saltanatını yıktı.
V-Spec - V-Spec 2, Nismo versiyonları var.
R34 de de olan N1 ve N2 bloklu RB.
R32 çok başarılıydı. Ama R33 tekmeyi basar.
R33 - R34 ile aynı gibidir aslında. Kaporta farkı var.
Ama R34 de R33ü duman eder.
Bu 3 versiyon araba aslında temeli aynı ama ufak farklılıklarla çok başarılı olmuş bir model. Günümüzde R35 ile devam ediyor ama hiçbir alanda eski saltanatı kalmamıştır ''DATSUN'' sağolsun.
Daha Çok GösterSağdan direksiyon olması sebebiyle zaten bizim ülkemize ithal edilmezdi. Datsun'da soldan direksiyon hiçbir zaman üretmedi bunları.
Yarışlarda Calsonic GT-R - Sapphire Cosworh'un saltanatını yıktı.
V-Spec - V-Spec 2, Nismo versiyonları var.
R34 de de olan N1 ve N2 bloklu RB.
R32 çok başarılıydı. Ama R33 tekmeyi basar.
R33 - R34 ile aynı gibidir aslında. Kaporta farkı var.
Ama R34 de R33ü duman eder.
Bu 3 versiyon araba aslında temeli aynı ama ufak farklılıklarla çok başarılı olmuş bir model. Günümüzde R35 ile devam ediyor ama hiçbir alanda eski saltanatı kalmamıştır ''DATSUN'' sağolsun.
Malesef öyle. Emisyon ,egzoz kuralları ,yakıt ekonomisi vs. öne çıktığı için japonlar da el çekti bu efsanevi makinelerden..
Fakat JDM Legend'ın R32 olduğu konusunda size katılmıyorum. MK4 2jz Supra favorimdir.
Malesef öyle. Emisyon ,egzoz kuralları ,yakıt ekonomisi vs. öne çıktığı için japonlar da el çekti bu efsanevi makinelerden..
Fakat JDM Legend'ın R32 olduğu konusunda size katılmıyorum. MK4 2jz Supra favorimdir.
Zevkler ve renkler. Supra ile GT-R çok farklı araçlar. Bugün bile RB ve JZ yüklemek arasında utopik maliyet farklılıkları var.
Touring ve Sports car, iki terim arasındaki farklılık = GT-R ve Supra.
GT-R size lüks, konfor veren bir araç değil. Tipleri de öyle pek kaslı-sportif değildi (R34 hariç). Yumurta tipli bir otomobil fakat tam bir competition canavarı. Yani bir silah gibi. Görüntü değil amaç. Viraj düzlük farketmez her zaman hızlı gitmek için.
Supra'nın tanımı bana göre düzlük. Boş yollarda keyif çıkartılabilecek bir makine. Bu iki terimi fabrikadan ilk çıktığı gibi oynanmamış iki Japon aracı için yapıyorum.
Yükleme kısmına gelirsek.
A80 olsun 900hp.
GT-R olsun 600-650hp.
R32-33-34 her zaman kazanacaktır. Çünkü bunun için yapılmıştır. Şehir içinde kullanılabilir bir tur aracıdır o. Herşey yüksek beygir gücü değil. Büyük bir mühendislik var temelinde.
Maddi kısıma gelirsek.
650 hp bir RB makinesi yüklemek demek, Yaklaşık azımsanmayacak kadar kuvvetli 2 tane JZ makinesi fiyatına denk gelir. RB ler çok uçuk.
Bilgilerde bir yanlışlık varsa düzeltin tam hakim değilim bu konuya. Ben aslen Ford kullanıcısıyım (2.0 ST) :D
Daha Çok GösterZevkler ve renkler. Supra ile GT-R çok farklı araçlar. Bugün bile RB ve JZ yüklemek arasında utopik maliyet farklılıkları var.
Touring ve Sports car, iki terim arasındaki farklılık = GT-R ve Supra.
GT-R size lüks, konfor veren bir araç değil. Tipleri de öyle pek kaslı-sportif değildi (R34 hariç). Yumurta tipli bir otomobil fakat tam bir competition canavarı. Yani bir silah gibi. Görüntü değil amaç. Viraj düzlük farketmez her zaman hızlı gitmek için.
Supra'nın tanımı bana göre düzlük. Boş yollarda keyif çıkartılabilecek bir makine. Bu iki terimi fabrikadan ilk çıktığı gibi oynanmamış iki Japon aracı için yapıyorum.
Yükleme kısmına gelirsek.
A80 olsun 900hp.
GT-R olsun 600-650hp.
R32-33-34 her zaman kazanacaktır. Çünkü bunun için yapılmıştır. Şehir içinde kullanılabilir bir tur aracıdır o. Herşey yüksek beygir gücü değil. Büyük bir mühendislik var temelinde.
Maddi kısıma gelirsek.
650 hp bir RB makinesi yüklemek demek, Yaklaşık azımsanmayacak kadar kuvvetli 2 tane JZ makinesi fiyatına denk gelir. RB ler çok uçuk.
Bilgilerde bir yanlışlık varsa düzeltin tam hakim değilim bu konuya. Ben aslen Ford kullanıcısıyım (2.0 ST) :D
Klasman farkı doğrudur. Şu twitterda ki " who is the real JDM legend ? " anketine ithafen yazdım. 2jz nin kırılmaz motoru beni hep cezbetmiştir. Fakat supra gerçekten boş bir kasa. Gtr ın aerodinamisi ve downforce u çok daha iyi supradan. Nurburgring gibi bir pistte dolu bir Mk4 ile dolu R32 V-spec kapışacak olsa Nissan alır.
Ama supra dediğiniz gibi düz yolda affetmez gibi. Şanzıman oranları çok iyi. O zamanın teknolojisiyle o ivmelenmeyi yakalamak gerçekten büyük başarı.
Bende de 2.0 Sky-g motor Mazda 6 var. Karda buzda 1000 beygir
Klasman farkı doğrudur. Şu twitterda ki " who is the real JDM legend ? " anketine ithafen yazdım. 2jz nin kırılmaz motoru beni hep cezbetmiştir. Fakat supra gerçekten boş bir kasa. Gtr ın aerodinamisi ve downforce u çok daha iyi supradan. Nurburgring gibi bir pistte dolu bir Mk4 ile dolu R32 V-spec kapışacak olsa Nissan alır.
Ama supra dediğiniz gibi düz yolda affetmez gibi. Şanzıman oranları çok iyi. O zamanın teknolojisiyle o ivmelenmeyi yakalamak gerçekten büyük başarı.
Bende de 2.0 Sky-g motor Mazda 6 var. Karda buzda 1000 beygir
Supra ve GT-R İkisi de Getrag şanzımana sahipti diye biliyorum. Ya da R32-33 Getrag - 34 - 35 Nissan'ın kendi şanzımanı ya da tam tersi.
Biz Passat higlana devam edelim :'D
Supra ve GT-R İkisi de Getrag şanzımana sahipti diye biliyorum. Ya da R32-33 Getrag - 34 - 35 Nissan'ın kendi şanzımanı ya da tam tersi.
Biz Passat higlana devam edelim :'D
Getrag 223 şanzıman ikisi de. Fakat Nissan (stok) 354 N/m torku 4400 devirde . Maks beygir gücünü de 6800 rpm devirde alırken , Supra (stok) 441 N/m lik torku 4800rpm devirde , Maks beygir gücünü 5600rpm devirde alıyor. Fark burda